• Biber Hapı Kullanıcı Yorumları 2019

    Biber Hapı Kullanıcı Yorumları 2019

    Online olarak bir ürün satın alırken tüketici genellikle yorumları kontrol eder. Sizlerle bu yıl içerisinde yapılmış yorumları paylaşıyoruz.

    Biber hapı kullanıcı yorumları 2019 şu şekilde paylaşabiliriz;

    Hayriye Yüce;
    2011 de kullandığım ürünle aynı etkiyi gördüm tavsiye ederim

    Nezaket Yıldız;

    sağolsunlar aydınlattılar beni ürün hakkında ben 2013 de kullanmıştım bu ürünü bu sene yine gerekti kullandım iştahımı kapattı aylık verdım şimdi 1 kutu daha kullanırsam yetre herahalde 2 kutuda gene haber verırım kullanıcaklara

    Neriman Köksal;

    yahu daha önce neredeydiniz bu zamana kadar ilk defa orjınal bir ürün buldum hemen iştahımı kapattı ve inanırmısınız ayda 5 kilo verdım vallahı kuş gibi oldum belki 5 kilo az diyenler olabılır benım gıbı 100 kılo olanlar bılırler 5 kıla nun ne oldugunu çok teşekkur ler inş devam edip şu zıkkım kılo lardan kurtulacağım

    Hacer Kurt;

    2011 yılında Bir kutuda 10 kilo verdiğimi biliyorum bu sene yine lazım oldu ben de bu siteden aldım 10 kilo olmasa da 6 ile 7 kilo verdim felaket ağız kuruluğu yapıyor ve hiçbir şey yedirmiyor o güzelliği var 3 kutuda 20 kiloyu verdim vücudundan sanki büyük bir ağırlık kalkmış oldu tavsiye ederim arkadaşlar orjinal ürün satıyor

    Handan Yurtsever;

    geçen ay başladım kullanmaya bugun 32 gun oldu 7 kilo kadar kaybım oldu gerçekten çok teşekkür ederım sizlere tavsiyenize uyacağım çünkü almak çok kolay ama vermek gerçekten çok zor oldu benım için

    Ayşe Kırılmaz

    eskiden kullandığım ürünle aynı etkiler iştah kapama ve sususatma çok iyiyidi orjınal ürün tavsıye ederım


    Tags Tags : , , , , , , ,
  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :